loading...
پاتوق سرگرمی تفریحی اجتماعی
fun بازدید : 114 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (0)
تصاویر هتل زیر آب

1-پوزیدون آندرواتر ریزورت؛ فیجی (The Poseidon Underwater Resort – Fiji)
«پوزیدون ریزورت» از مشهورترین هتل های زیر دریایی در دنیا است. شواهد و گزارش های مختلف نشان می دهد که این هتل، پادشاه هتل های زیر دریایی دنیا است. این هتل پنج ستاره زیر دریایی در جزیره ای دور افتاده در فیجی ساخته شده، و در یک تالاب 5000 هکتاری احاطه شده است. پوزیدون ریزورت دارای 25 سوئیت، 1 رستوران، و یک کلیسای عروسی است.

تصاویر دیدنی هتل های زیر آبی دنیا

تصاویر دیدنی هتل های زیر آبی دنیا

 
2-واتر دیسکوز هتل؛ دوبی (Water Discus Hotel – Dubai)
«واتر دیسکوز» یکی از زیباترین و جذاب ترین هتل های زیر دریایی در دنیا است. ساختاری بسیار منحصر بفرد دارد، بطوریکه نیمی از آن بالای سطح دریا و نیمی دیگر زیر آب است. بخش زیر دریا، شامل 21 اتاق، یک لابی بسیار لوکس و استخر آموزشی برای غواصی است.

 

 

تصاویر دیدنی هتل های زیر آبی دنیا

 

تصاویر دیدنی هتل های زیر آبی دنیا

3-آپریون آیلند هتل؛ دوبی (The Apeiron Island Hotel – Dubai)
«آپیرون آیلند»، یکی دیگر از دیدنی ترین هتل های زیر دریا است. این هتل یکی از پروژه های بسیار بزرگی است که قرار است در قلب دوبی ساخته شود. این پروژه حدود 300 متر با نزدیکترین ساحل فاصله دارد. حدود 350 اتاق لوکس دارد. مهمانان می توانند از غذاها و خوراکی های جالب و متنوع در این هتل زیر دریایی زیبا لذت ببرند.

تصاویر دیدنی هتل های زیر آبی دنیا

 4-لایف بوت هتل؛ هلند (The Lifeboat Hotel – Netherlands)
از دیگر هتل های جالب زیر دریایی دنیا، لایف بوت هتل است که در دنیای هتل های زیر دریایی حقیقتا بی همتاست. این هتل قایقی برای افراد با سلیقه های مختلف بسیار دوست داشتنی است. لایف بوت هتل یکی از گران ترین هتل های دنیا شناخته شده است. غذاهای ویژه ای در این هتل سرو  می شود و چشم انداز و مناظر بی نظیری را می توان در این مکان تماشا کرد.

تصاویر دیدنی هتل های زیر آبی دنیا

 

5-جولز آندرسی لاج (Jules’ Undersea Lodge)
جولز آندرسی لاج، یکی دیگر از هتل های زیردریایی زیبا و جذاب دنیا، و قدیمی ترین هتلی است که زیر دریا ساخته شده است. ظاهرا این هتل، ابتدا یک مرکز تحقیقات علمی بوده و سپس به «هتل» تغییر کاربری داده است. جولز آندرسی لاج حدود 7 متر از سطح دریا فاصله دارد و شیوه دسترسی به آن تنها از طریق غواصی ممکن است.

تصاویر دیدنی هتل های زیر آبی دنیا

 

تصاویر دیدنی هتل های زیر آبی دنیا

6-هوافن فوشی، مالدیو (Huvafen Fushi – Maldives)
«هوافن فوشی» از دیگر هتل های مشهور زیر دریایی در دنیا است. بررسی های مختلف بخوبی نشان می دهد که اولین «اسپا» ی زیر دریایی در این مکان ساخته شده است. در این اسپا، امکانات مختلف ریلکسیشن وجود دارد که عناصر مختلف دریایی در آن مورد استفاده قرار می گیرد.

تصاویر دیدنی هتل های زیر آبی دنیا

 7-شیما واندرلند؛ چین (The Shimao Wonderland – China)
لیست بهترین و شگفت انگیزترین هتل های زیر دریایی در اینجا ختم نمی شود. «سرزمین عجایب شیما» در چین به عنوان بهترین و زیباترین هتل زیردریایی دنیا شناخته شده است. این هتل نه در یک مکان گرمسیری، بلکه در یک معدن واقع شده است. تحقیقات مختلف نشان می دهد که این هتل با ظاهر بی نظیرش، دو طبقه در زیر آب دارد. مهمانان می توانند از امکانات مختلف ورزشی، شنا، اسپا و رستوران ها بهره ببرند.

تصاویر دیدنی هتل های زیر آبی دنیا

  8-کنارد هیلتون (Conrad Hilton – Maldives)
این هتل زیبا در مالدیو (جزیره ای در اقیانوس هند) واقع شده و به عنوان یکی از زیباترین و جذاب ترین هتل های زیر دریایی در دنیا شناسایی شده است. بخش اصلی آن، همسطح آب است. در این هتل بهترین رستوران و اسپا در دنیا را می توان تجربه کرد. در رستوران این هتل می توانید در حین صرف شام زیباترین صحنه های زیر دریا را تماشا کنید. مهمانان می توانند از چشم اندازه وسیعی که دور تا دور آن ها را فراگرفته است، نهایت لذت را ببرند. گاهی اتفاق می افتد که یک ماهی بسیار بزرگ با سرعت به سمت افراد شنا می کند؛ در این لحظات، عکس العمل افراد بسیار دیدنی است!

تصاویر دیدنی هتل های زیر آبی دنیا

 9-آتر این؛ (Utter Inn)
«آتر این» یکی دیگر از هتل های دلفریب زیر دریایی دنیا است. این هتل، علاوه بر جنبه «زیر دریایی» بودنش، به خودی خود بی نظیر است. نتایج تحقیقات مختلف نشان می دهد این مکان منحصربفرد، بهشتی است برای کسی که در زندگی یکنواخت خود به کمی تنوع نیاز دارد. این هتل، سبکی مشابه خانه های قرمز رنگ سوئدی دارد. در آتر این جاذبه های زیادی وجود دارد. راه رسیدن به این هتل دوست داشتنی، یک قایق است.

تصاویر دیدنی هتل های زیر آبی دنیا

 

تصاویر دیدنی هتل های زیر آبی دنیا

 

10-هیدورپولیس، دوبی (Hydropolis – Dubai)
این هتل زیر دریایی در دوبی ساخته شده و به عنوان یکی از زیباترین هتل های زیر دریایی در دنیا شناخته شده است. تحقیقات مختلف نشان می دهد که هتل هیدروپولیس از بی همتاترین هتل هایی زیر دریایی است. این مکان با 20 متر فاصله از سطح دریا، احتمالا عمیق ترین هتل زیر دریایی ساخته شده در دنیا است.

تصاویر دیدنی هتل های زیر آبی دنیا

برای اطلاع از به روز شدن تاپ ناز، تولبار را با یک کلیک نصب کنید. ( برای نصب کلیک کنید )

جدیدترین مطالب

تا حالا این همه دختر و پسر مجرد یجا دیده بودین؟ این دختر زیباترین چهره و اندام دنیا را دارد +عکس عکس های زنان خوش اندام با زیباترین مدل لباس! عوارض وحشتناک خودارضایی بر دختران! +عکس دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام عاشقم باش عکس بازیگران و هنرمندان در کنار سفره هفت سین 94 طرز تهیه شیرینی نارگیلی با آرد کی روش ممنوع الخروج شد / واکنش کی روش به این خبر کلاه قرمزی و عکس های کلاه قرمزی اس ام اس ویژه دید و بازدید نوروز مدل آرایش چشم مخصوص چشم های ریز آداب تحویل سال نو فال روزانه | فال امروز شما سریال های مورد دار و مشکل دار سال 93! چند عکس خنده دار و بامزه به مناسبت سال جدید متن و جمله های زیبا برای تبریک عید نوروز دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی، مرتضی پاشایی، سعید شهروز، رضا صادقی، محمد علیزاده اگر استخوان های سالم قوی و محکم میخواهید بخوانید عکس و تصاویر بازیگران در شبکه اجتماعی (67) بهترین دعا در لحظه تحویل سال کی روش استعفا داد / سرمربی بعدی کیست؟ مادر حسن روحانی رییس جمهور درگذشت آموزش بستن گیس جلو مو دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی نام تن سپرده به باد دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی بنام حس عجیب استاتوس و اس ام اس خنده دار نوروز 94 تاریخچه عمو نوروز و حاجی فیروز دانلود آهنگ بنیامین بهادری به نام بوی عید جمله های رمانتیک برای استاتوس پیام نوروزی باراک اوباما چه بود؟ توصیه های نوروزی آنا نعمتی دانلود آهنگ بوی عیدی از فرهاد افراد افسرده می توانند رابطه جنسی داشته باشند؟ رد شایعه رابطه آزاده نامداری و احسان علیخانی در اینستاگرام پنج روش برای داشتن ناخن های سالم و زیبا سوتی و اشتباهاتی که روی پوست و مو مرتکب می شوید

آنچه داغ است

اگر هنوز مجردی پس کلیک کن بیاتو!! فقط در 45 روز بدون عمل جراحی بینی خود را کوجک کنید چطور در طول سه روز وزن کم کنیم؟ (باورنکردنیه) جدیدترین مدل مانتو دخترانه و زنانه عکس های لو رفته زن چاق در مترو تهران دخترها عاشق اینا هستند / تصاویر باحال این دختر عجیب ترین اندام دنیا را دارد! +تصاویر زیباترین دختران جهان در سواحل آنتالیا + تصاویر جدیدترین مدل لباس زنانه و دخترانه داستان سریال فاطما گل و عکس بازیگران خلاصه قسمت آخر سریال فریحا و عکس بازیگران عکس بازیگران ایرانی و همسرانشان +جدید قسمت آخر سریال روزی روزگاری و دانلود آهنگ کلیپ دوربین مخفی در آرایشگاه و شیطنت دخترها خلاصه قسمت اخر سریال در انتظار آفتاب عکس قسمت اخر سریال سعید و شورا عکس بازیگران سریال برگ ریزان کشور زیبای مالزی / سفر به مالزی سفر به اسپانیا زیباترین کشور اروپا عکس های 10 شهر زیبای برفی عکس های جالب از کلیسای یخی عکس های قلعه بدروم ترکیه عکس های شهر قرون وسطایی پالمانوا تصاویر قلعه تاریخی آشفورد در ایرلند تصاویر مقبره بی‌بی کا در هند عکس های مسجد شاکرین در استانبول عکس های قصر زیبا روی صخره سنگی در یمن جزیره زیبای کرت در یونان +تصاویر عکس های معدن شعله ور هندوستان کشور زیبای نروژ +تصاویر معرفی 10 کشور تمیز دنیا بهترین مکان های برای تعطیلات کریسمس مکان های تاریخی چین +تصاویر 10 مکان گردشگری آلمان تصاویر دیدنی هتل های زیر آبی دنیا گندم گفته است:
اکتبر 13th, 2014 - 5:58 ب.ظ

وای خدای من

ارسال نظر

ایمیل شما در نظر منتشر نخواهد شد

تصاویر دیدنی هتل های زیر آبی دنیا فال حافظ مشترک ایمیلی سایت شوید گوگل پلاس تاپ ناز عکس بازیگران عکس خنده دار آهنگ فاطما گل عکس عاشقانه مدل مانتو مجلسی مدل مو تعبیر خواب افسانه خورشید و ماه همسریابی کلیپ رقص مدل لباس مجلسی تبادل لینک بستن تصاویر دیدنی هتل های زیر آبی دنیا بستن تصاویر دیدنی هتل های زیر آبی دنیا تصاویر دیدنی هتل های زیر آبی دنیا جدیدترین مدل لباس ها، دانلود آهنگ، عکس بازیگران، اطلاعات فیلم و سریال، اس ام اس، کلیپ در تاپ ناز استفاده از مطالب اختصاصی سایت با ذکر نام تاپ ناز و لینک Topnaz.Com مجاز می باشد. ss
منبع:topnaz.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5199
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 343
  • بازدید امروز : 2,414
  • باردید دیروز : 7,944
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,414
  • بازدید ماه : 106,200
  • بازدید سال : 580,711
  • بازدید کلی : 4,454,378