loading...
پاتوق سرگرمی تفریحی اجتماعی
fun بازدید : 86 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (0)
اس ام اس عاشقانه اس ام اس اس ام اس جدید اس ام اس خنده دار اس ام اس تولد اس ام اس دلتنگی اس ام اس زیبا اس ام اس تبریک تولد اس ام اس باحال اس ام اس عاشقانه جدید اس ام عاشقانه اس ام عاشقانه جدید اس ام عاشقانه زیبا اس ام عاشقانه 92 اس ام عاشقانه غمگین اس ام عاشقانه جديد اس ام عاشقانه باحال اس ام عاشقانه 91 اس ام عاشقانه دلتنگی اس ام عاشقانه برای همسر اس اس اس عاشقانه اس اس اس خنده دار اس اس اس تولد اس اس اس غمگین اس اس اس جدید اس اس اس باحال اس اس اس شب یلدا اس اس اس تبریک تولد اس اس اس عاشقانه جدید اس اس اس خفن اس اس عاشقانه اس اس عاشقانه جدید اس اس عاشقانه کوتاه اس اس عاشقانه برای همسر اس اس عاشقانه 92 اس اس عاشقانه جديد اس اس عاشقانه 91 اسمس عاشقانه اس اس های عاشقانه ام اس عاشقانه ام اس عاشقانه جدید

اس ام اس عاشقانه و دلتنگی فروردین ۹۳

اس ام اس عاشقانه و دلتنگی فروردین ۹۳

دلم بوسه ای میخواهد…
که از فشارش , چشمانم سیاهی رود!
چقدر این سرگیجه ای که از مستی عشق برمی خیزد را دوست دارم !

.
.
اس ام اس عاشقانه و دل تنگی فروردین ۹۳
.
.

ماه در روی کسی غیر تو دیدن ممنوع / ناز چشم کسی جز تو خریدن ممنوع
تابلویی بر سر دروازه ی قلبم زده ام / که ورود احدی جز تو اکیدا ممنوع

.
.
اس ام اس عاشقانه و دل تنگی فروردین ۹۳
.
.

افسانه را رها کن ، دوری دوستی کدام است ؟
فاصله هایند که دوستی را میبلعند !
من اگر نباشم دیگری جایم را پر میکند ، به همین سادگی !

.
.
اس ام اس عاشقانه و دل تنگی فروردین ۹۳
.
.

صفحه ی آخر شناسنامه زیاد مهم نیست ،
گاهی باید توی آیینه خوب نگاه کنی ببینی هنوز زنده ای یا نه!

.
.
اس ام اس عاشقانه و دل تنگی فروردین ۹۳
.
.

میدونی چی بیشتر از همه آدمو داغون میکنه ؟
اینکه هر کاری در توانت هست براش انجام بدی ،
بعد برگرده بگه : مگه من ازت خواستم !

.
.
اس ام اس عاشقانه و دل تنگی فروردین ۹۳
.
.

دروغ میگفتن که “ها” علامت جمع است ،
پس چرا وقتی تن + ها را جمع کردم ، خودم ماندم و خودم ؟

.
.
اس ام اس عاشقانه و دل تنگی فروردین ۹۳
.
.

مادرم می گفت : دوستانت را ببین ، همه به جایی رسیده اند ،
نمیدانست ، منتظر نشسته ام تا به تو برسم !

.
.
اس ام اس عاشقانه و دل تنگی فروردین ۹۳
.
.

این را بدان اگر در قلبی جای گرفتی و عاطفه ای را به بازی عشق در آوردی
تا ابد در قلبی که دوستت دارد زنده خواهی ماند . . .

.
.
اس ام اس عاشقانه و دل تنگی فروردین ۹۳
.
.

صدای گام های تو…
ضربان زندگی من است
با من راه بیا
هنوز تشنه ی زنده بودنم…

.
.
اس ام اس عاشقانه و دل تنگی فروردین ۹۳
.
.

عاشقی یعنی چند بار استخاره کنی و بد بیاد باز بگی:
استخاره اینطوری نیست حتما اشتباه میکنم…
شبی پر کن از بوسه ها ساغرم / به نرمی بیا همچو جان در برم
تنم را بسوزان در آغوش خوش / که فردا نیابند خاکسترم . . .

.
.
اس ام اس عاشقانه و دل تنگی فروردین ۹۳
.
.

من بـــهـــــــــــــــانه می گیرم و
تــــــــــــــو
دهانـــــم را
با یک “بـــــــــــــوســـــــه” ببند…


منبع:topnaz.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5199
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 159
  • آی پی دیروز : 242
  • بازدید امروز : 1,242
  • باردید دیروز : 2,129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 34,508
  • بازدید ماه : 139,732
  • بازدید سال : 781,492
  • بازدید کلی : 4,655,159