loading...
پاتوق سرگرمی تفریحی اجتماعی
fun بازدید : 99 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (0)

معرفی 10 کشور تمیز، زیبا و پاکیزه که بسیار مناسب برای گردشگری و سفر هستند.

10. فرانسه
طبیعت آراسته و رمانتیک فرانسه، همچنین اکوسیستم و روش های پیشرفته نظافت در این کشور روز به روز به زیبایی آن می افزاید.استاندارد ها و قوانین بسیاری برای حفظ نظافت و پاکیزگی کشور طراحی شده است. به فرانسه و پاریس سفر کنید و از اعماق وجودتان لطافت و پاکی را در هوا لمس کنید.

معرفی 10 کشور تمیز دنیا

9. ایسلند
ایسلند جزیره ای آراسته و زیبا در اروپا می باشد.جزیره ایسلند جو خنک و فرح بخشی دارد. زمانی که پا در سرزمین ایسلند می گذارید هوای ارام بخش و سرشار از انرژی آن را ناخوداگاه احساس می کنید.شاخص عملکرد زیست محیطی ایسلند 93.7 می باشد که امتیاز بسیار خوبی می باشد.

معرفی 10 کشور تمیز دنیا

8. سوئیس
سوئیس را می توان بهشت روی زمین دانست چرا که طبیعت زیبا و کوه های سبزش چشم ها را خیره می کند.سوئیس به سه بخش ژورا، فلات سوئیس و رشته کوههای آلپ تقسیم می شود. شاخص عملکرد زیست محیطی سوئیس 89.1 می باشد که طبیعت مدهوش کننده سوئیس هر روز این عدد را به سمت برتری سوق می دهد.

معرفی 10 کشور تمیز دنیا

7. کاستوریکا

با توجه به برنامه توسعه ایالات متحده آمریکا و قدرت اقتصادی کاستاریکا، زیبایی و پاکی در این کشور به اوج خود رسیده است. شاخص عملکرد زیست محیطی این کشور 86.4 است که به ساکنان خود بالاترین طول عمر را هدیه می کند.سیستم آب رسانی فوق العاده بهداشتی و منحصر به فرد در این کشور یکی از تدابیر خاص نظافتی دراین کشور می باشد.

معرفی 10 کشور تمیز دنیا

 

6. سوئد
شاخص عملکرد زیست محیطی سوئد 86.3 می باشد. در سوئد قوانین سخت گیرانه ای که دولت برای نظافت در نظر گرفته است کارساز بوده و این کشور را معرکه کرده است.

معرفی 10 کشور تمیز دنیا

 

5. نروژ
در منطقه اروپا، نروژ ثروتمندترین کشور است.علاوه براین نروژ پر است از مکان های رویایی و منظره های زیبا که به معنای واقعی کلمه می توان هنرنمایی خدا را در آن مناطق با چشمان خود دید.نروژ همواره  در تلاش است که جایگاه خود را ارتقا دهد و در حفظ این زیبایی ها کوشا باشد.

معرفی 10 کشور تمیز دنیا

 

4. موریس
جزیره رویایی موریس در جنوبی ترین نقطه اقیانوس هند و جنوب شرقی قاره آفریقا قرار گرفته است. جزیره موریس یکی از بهترین مکان ها برای گذراندن ماه عسل در دنیا می باشد. تپه های زیبا، جنگل ها، رودخانه ها و مرداب های فوق العاده زیبای موریس بعلاوه هوای مطبوع و روح بخش آن به انسان حس تولدی دوباره می بخشد.

معرفی 10 کشور تمیز دنیا

 

3. اتریش
اتریش کشوری سر سبز و زیبا در اروپا است. شاخص عملکرد زیست محیطی اتریش 100 می باشد.آنقدر هوای اتریش مطبوع و سالم است و محیط آن تمیز و چشم نواز که جایگاه سوم تمیزترین کشورهای جهان را به خود اختصاص داده است.

معرفی 10 کشور تمیز دنیا

 

2. کوبا
سواحل زیبا، فضای سبز و دریاچه های بی نظیر بر هر چه زیباتر شدن کوبا می افزاید. علاوه بر این قوانین و پارامترهای مرتبط با رعایت بهداشت در این کشور به هرچه جذاب تر شدن آن کمک می کند. کوبا چون جزیره است آنقدرهوای دلنشین و ملایمی دارد که ناخودآگاه انسان را مدهوش می کند.

معرفی 10 کشور تمیز دنیا

 

1. کلمبیا
برای ماه عسل و گذران بهترین روزهای زندگی تان در صلح و آرامش، کلمبیا بهترین انتخاب است. آنقدر کلمیبا زیبایی دارد و کوه ها و فضای سبز بی نظیر آن چشم نواز است که زندگی در انجا برای افرادی که مبتلا به بیماری هستند و احتیاج به محیطی سالم، امن و آرام دارند توصیه می شود.کلمبیا به عنوان تمیزترین کشور دنیا در سال 2013 شناخته شده است.

معرفی 10 کشور تمیز دنیا

 

برای اطلاع از به روز شدن تاپ ناز، تولبار را با یک کلیک نصب کنید. ( برای نصب کلیک کنید )

جدیدترین مطالب

تا حالا این همه دختر و پسر مجرد یجا دیده بودین؟ این دختر زیباترین چهره و اندام دنیا را دارد +عکس عکس های زنان خوش اندام با زیباترین مدل لباس! عوارض وحشتناک خودارضایی بر دختران! +عکس دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام عاشقم باش عکس بازیگران و هنرمندان در کنار سفره هفت سین 94 طرز تهیه شیرینی نارگیلی با آرد کی روش ممنوع الخروج شد / واکنش کی روش به این خبر کلاه قرمزی و عکس های کلاه قرمزی اس ام اس ویژه دید و بازدید نوروز مدل آرایش چشم مخصوص چشم های ریز آداب تحویل سال نو فال روزانه | فال امروز شما سریال های مورد دار و مشکل دار سال 93! چند عکس خنده دار و بامزه به مناسبت سال جدید متن و جمله های زیبا برای تبریک عید نوروز دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی، مرتضی پاشایی، سعید شهروز، رضا صادقی، محمد علیزاده اگر استخوان های سالم قوی و محکم میخواهید بخوانید عکس و تصاویر بازیگران در شبکه اجتماعی (67) بهترین دعا در لحظه تحویل سال کی روش استعفا داد / سرمربی بعدی کیست؟ مادر حسن روحانی رییس جمهور درگذشت آموزش بستن گیس جلو مو دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی نام تن سپرده به باد دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی بنام حس عجیب استاتوس و اس ام اس خنده دار نوروز 94 تاریخچه عمو نوروز و حاجی فیروز دانلود آهنگ بنیامین بهادری به نام بوی عید جمله های رمانتیک برای استاتوس پیام نوروزی باراک اوباما چه بود؟ توصیه های نوروزی آنا نعمتی دانلود آهنگ بوی عیدی از فرهاد افراد افسرده می توانند رابطه جنسی داشته باشند؟ رد شایعه رابطه آزاده نامداری و احسان علیخانی در اینستاگرام پنج روش برای داشتن ناخن های سالم و زیبا سوتی و اشتباهاتی که روی پوست و مو مرتکب می شوید

آنچه داغ است

اگر هنوز مجردی پس کلیک کن بیاتو!! فقط در 45 روز بدون عمل جراحی بینی خود را کوجک کنید چطور در طول سه روز وزن کم کنیم؟ (باورنکردنیه) جدیدترین مدل مانتو دخترانه و زنانه عکس های لو رفته زن چاق در مترو تهران دخترها عاشق اینا هستند / تصاویر باحال این دختر عجیب ترین اندام دنیا را دارد! +تصاویر زیباترین دختران جهان در سواحل آنتالیا + تصاویر جدیدترین مدل لباس زنانه و دخترانه داستان سریال فاطما گل و عکس بازیگران خلاصه قسمت آخر سریال فریحا و عکس بازیگران عکس بازیگران ایرانی و همسرانشان +جدید قسمت آخر سریال روزی روزگاری و دانلود آهنگ کلیپ دوربین مخفی در آرایشگاه و شیطنت دخترها خلاصه قسمت اخر سریال در انتظار آفتاب عکس قسمت اخر سریال سعید و شورا عکس بازیگران سریال برگ ریزان کشور زیبای مالزی / سفر به مالزی سفر به اسپانیا زیباترین کشور اروپا عکس های 10 شهر زیبای برفی عکس های جالب از کلیسای یخی عکس های قلعه بدروم ترکیه عکس های شهر قرون وسطایی پالمانوا تصاویر قلعه تاریخی آشفورد در ایرلند تصاویر مقبره بی‌بی کا در هند عکس های مسجد شاکرین در استانبول عکس های قصر زیبا روی صخره سنگی در یمن جزیره زیبای کرت در یونان +تصاویر عکس های معدن شعله ور هندوستان کشور زیبای نروژ +تصاویر معرفی 10 کشور تمیز دنیا بهترین مکان های برای تعطیلات کریسمس مکان های تاریخی چین +تصاویر 10 مکان گردشگری آلمان معرفی 10 کشور تمیز دنیا NiKa گفته است:
دسامبر 24th, 2014 - 1:14 ق.ظ

سوئد و سوئيس و نروژ كه هميشه هستن ولى فكر ميكردم به جاى كلمبيا كشور فلاند اوله !!!

معرفی 10 کشور تمیز دنیا غزاله گفته است:
دسامبر 28th, 2014 - 12:02 ب.ظ

خوش ربه حال ساکنانشون.

ارسال نظر

ایمیل شما در نظر منتشر نخواهد شد

معرفی 10 کشور تمیز دنیا فال حافظ مشترک ایمیلی سایت شوید گوگل پلاس تاپ ناز عکس بازیگران عکس خنده دار آهنگ فاطما گل عکس عاشقانه مدل مانتو مجلسی مدل مو تعبیر خواب افسانه خورشید و ماه همسریابی کلیپ رقص مدل لباس مجلسی تبادل لینک بستن معرفی 10 کشور تمیز دنیا بستن معرفی 10 کشور تمیز دنیا معرفی 10 کشور تمیز دنیا جدیدترین مدل لباس ها، دانلود آهنگ، عکس بازیگران، اطلاعات فیلم و سریال، اس ام اس، کلیپ در تاپ ناز استفاده از مطالب اختصاصی سایت با ذکر نام تاپ ناز و لینک Topnaz.Com مجاز می باشد. ss
منبع:topnaz.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5199
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 343
  • بازدید امروز : 180
  • باردید دیروز : 7,944
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 180
  • بازدید ماه : 103,966
  • بازدید سال : 578,477
  • بازدید کلی : 4,452,144