loading...
پاتوق سرگرمی تفریحی اجتماعی
fun بازدید : 108 شنبه 16 اسفند 1393 نظرات (0)
عکس بیوگرافی فرناز رهنما biography farnaz rahnama بیوگرافی فرناز رهنما بیوگرافی فرناز رهنما+عکس جدیدترین تصاویر فرناز رهنما زیباترین عکسهای فرناز رهنما سریال ماه رمضان عکسهای جدید فرناز رهنما عکسهای فرناز رهنما در سال 93 فرناز رهنما در سریال هفت سنگ

بیوگرافی فرناز رهنما+عکس

فرناز رهنما بازیگر زن سینما و تلویزیون ایرانی است

از کارهای معروف او می‌توان به بازی در سریال ساختمان پزشکان وهمچنین فیلم بعد از ظهر سگی بازی کرده است. لازم بذکر است وی همیشه در مصاحبه‌هایش تاکید دارد که نسبتی با بهاره رهنما ندارد.

زمینه فعالیت سینما تولد مهر ۱۳۶۰
اصفهان ملیت ایرانی پیشه بازیگر سال‌های فعالیت

خیلی ها این سوال برایشان پیش آمده که فرناز رهنما و بهاره رهنما چه نسبتی با هم دارند؟  مصاحبه زیر به این سوال شما پاسخ میدهد:

فرناز رهنما : من هیچ نسبتی با بهاره رهنما ندارم. نه خواهرش هستم و نه دختر عمویش حتی نسبت فامیلی خیلی دور هم با هم نداریم. اصلاً آنها اراکی هستند و ما اصفهانی، ضمن آنکه فامیلی من با کسره خوانده می‌شود،فامیلی بهاره با فتحه..اما همچنان دوستان خوبی برای هم هستیم؛ اینها را فرناز رهنما می‌گوید، بازیگر نقش نازنین در «ساختمان پزشکان». فرناز رهنما در این مجموعه همسر دکتر نیما افشار (بهنام تشکر) است. او نقش یک خانم نقاش را بازی می‌کند که کمی هم دچار بیماری وسواس است. زودرنج است و گاهی جدی.

حتماً خیلی‌ها درباره این تشابه فامیلی از شما سؤال کرده‌اند؟

فرناز رهنما : بله، تعدادشان دیگر آنقدر زیاد شده که نمی‌توانم بگویم چند نفر.

تقریباً هر روز هر آدم جدیدی که من را می‌‌بیند این سؤال را از من می‌‌کند.

اما با هم بازی کرده‌اید.

فرناز رهنما: من با بهاره رهنما در فیلم‌های بعد از ظهر سگی‌سگی»، «مأمور بدرقه» و مجموعه «زیرزمین» همراه و همبازی بودم.از لباسهایتان راضی بودید؟

در «ساختمان پزشکان» از لباسهایتان راضی بودید؟

فرناز رهنما: راضی بودم. طراح لباس بسیار خوش‌ذوق و با‌سلیقه لباس‌ها را طراحی کرد، از رنگارنگی لباس لذت می‌‌بردم. خودم شاد می‌شدم و معتقد بودم بینندگان هم شاد می‌شوند. طراح لباس سعی کرده در این طراحی نقاش بودن من را نشان بدهد. من در مجموعه نقش نازنینی را بازی می‌کنم که نقاش است. علاوه بر متن من از طراحی صحنه و لباس هم به‌خوبی الهام می‌گرفتم و فضای هنری نقشم را درک می‌کردم. به هر حال محراب قاسم‌خانی نقاش است و فضای زندگی یک نقاش را به‌خوبی ساخته بود.

الان مشغول چه کاری هستید؟

فرناز رهنما: همان‌طور که می‌دانید در گروه پیوند بازیگر ثابت هستم و نمایشی با عنوان «تعلل» را کار می‌کنیم.

 فرناز رهنما بازیگر نقش نازنین سریال ساختمان پزشکان و افسانه در فیلم سینمایی مامور بدرقه در سال ۱۳۶۰ در اصفهان متولد شده و لیسانس بازیگری دارد . از فیلمهای وی میتوان به فیلمهای اقلیما ، مامور بدرقه ، بعد از ظهر سگی سگی و زیر زمین اشاره نمود. فرناز رهنما با هنرنمایی در نقش نازنین در سریال ساختمان به اوج محبوبیت خود رسیده است.در مورد سایر اطلاعات مانند نام همسر و ایمیل و …  اطلاعاتی نداریم ،‌ مگر اینکه خود ایشون یا از آشناهاشون برامون لطف کنن و بفرستند.

عکسهای جدید فرناز رهنما

بیوگرافی فرناز رهنما+عکس بیوگرافی فرناز رهنما+عکس

  بیوگرافی فرناز رهنما+عکس

بیوگرافی فرناز رهنما+عکس


منبع:jigili.net
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5199
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 343
  • بازدید امروز : 1,376
  • باردید دیروز : 7,944
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,376
  • بازدید ماه : 105,162
  • بازدید سال : 579,673
  • بازدید کلی : 4,453,340