loading...
پاتوق سرگرمی تفریحی اجتماعی
fun بازدید : 107 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)
همه+چیز+درباره+ی+حضرت+ابوالفضل همه+چیز+درباره+شبکه+mpls+چیست همه چیز درباره فیس بوک همه چیز درباره مردان همه چیز درباره کاندوم همه چیز درباره جن همه چیز درباره زنان همه چیز درباره ماهواره همه چیز درباره بارداری همه چیز درباره کامپیوتر میکروپیگمنتیشن چیست؟ ارایش دائم با روش جدید از بین بردن لک و سیاهی با رنگ کردن پوست اموزش میکروپیگمنتیشن با فیلم اموزش ارایش دائمی روش جدید بجای تاتو اموزش هاشور ابرو برای ارایش دائمی رژلب دائم بدون پاک شدن

همه چیز درباره میکروپیگمنتیشن و ارایش دائم خط چشم هاشور ابرو و رژلب دائم با عکس و فیلم

00:04:55 دانلود فیلم آموزش میکروپیگمنتیشن 24 دی توضیحات: توسط سرکار خانم علیپور، مدیریت مرکز تخصصی میکروپیگمنتشن نرگس تماس با مرکز میکروپیگمنتیشن نرگس 22370796, 09122268648 ////////////////////////////////////////////////////////////////////////// دانلود فیلم کاربرد جالب میکروپیگمنتیشن در از بین بردن لک و ساهی دورچشم توضیحات: کاربرد های میکروپیگمنتیشن در دو حوزه آرایش دائم و پوست هست.از کاربرد های میکروپیگمنتیشن در حوزه آرایش دایم می توان به تاتو ابرو ،هاشور ابرو،تاتو خط چشم و تاتو خط مژه و هاشور رژلب و..را نام برد.اما کاربرد های میکروپیگمنتیشن در حوزه پزشکی هم بسیار گسترده است مانند از بین بردن جای بخیه ،اصلاح لب های ناهمگون یا لب شکری ها اصلاح شکستگی های سر و....... در این فیلم شما از بین بردن لک های پوستی توسط میکروپیگمنتیشن را می بینید. میکروپیگمنتیشن نرگس این فیلم را به شما تقدیم می کند.
00:03:20 دانلود فیلم از بین بردن لک صورت و سیاهی ور چشم توسط میکروپیگمنتیشن

/////////////////////////////////////////////////////////////////////

میکروپیگمنتیشن (آرایش دائم)چیست؟

همه ما در اطراف خود با مواردی مانند عدم قرینگی ابروها و لبها، جای اسکارهای بعد عمل،  از بین رفتن هاله سینه به علت جراحی، از دست دادن ابرو و مژه ها به علت شیمی درمانی و  ... مواجه، و گاه به صورت مستقیم و گاه غیرمستقیم با این موارد درگیر شده ایم و از لحاظ روحی و روانی روی ما تأثیر گذاشته است. متخصصین و مهندسین شرکت amiea آلمان، پس از سالها تلاش و تجربه در نهایت تکنیک میکروپیگمنتیشن (Micropigmentation) را راه حل موارد فوق دانسته اند.

معنای لغوی واژه میکروپیگمنتیشن کاشت رنگ دانه های ایمن در قسمت فوقانی لایۀ درمیس پوست میباشد. و بیشترین کاربرد این تکنیک در حال حاضر آرایش دائم میباشد و از طریق آن میتوان زیبایی طبیعی را به افراد هدیه کرد.

تفاوت پیگمنت با تاتو علاوه بر تفاوت در روش اجرای آن، در بدون درد و خونریزی بودن آن است که در نتیجه التهاب کمتری را در افراد ایجاد میکند. در گذشته فردی که تاتو انجام میداد ممکن بود تا مدتها از فعالیت های روزانه خود دور شود و یا نتواند در اجتماع ظاهر شود ولی در این روش بسته به نوع پوست و ویژگیهای بدن افراد التهاب و زخم بسیار کم است؛ لازم به ذکر است که در پیگمنت به دلیل استفاده از کاتریج های یکبار مصرف و رنگهای تست شده ایمنی و بهداشت کار بسیار بالا و خطر انتقال بیماری در این تکنیک  برخلاف تکنیک تاتو بسیار کم است. علاوه بر این رنگهای استفاده در تکنیک تاتو معمولاً به ته رنگ های قرمز، سرمه ای و یا سبز تبدیل می¬شدند، ولی در تکنیک پیگمنت به دلیل استفاد از رنگ های طبیعی این مشکل حل شده است.

همچنین میتوان از میکرو پیگمنتیشن در مواردی مانند بهبود ظاهر پلکها، اضافه کردن یا جایگزین کردن ابروها و بهبود خط لب پس از ضربه یا جراحی ، خط چشم دائمی، تقویت مژه برای مژه های کم پشت،  قرینه سازی ابروها، مخفی کردن قسمتهای  بی مو در بیماران دارای جای زخم بر روی فرق سر ، بازسازی هاله سینه، پیگمنت پلک برای افرادی که از لنز تماسی استفاده می کنند و یا افراد مبتلا به پیرچشمی و یا زنانی که به آرایش چشم معمول آلرژی دارند و ..  استفاده می شود.

میکروپیگمنتیشن توسط دستگاهی به نام amiea med revive که ساخت کمپانی MT.Derm کشور آلمان میباشدانجام می شود. با این دستگاه میتوان با حداکثر ایمنی و مبتنی بر اصول بهداشتی، زیبایی افراد را با حفظ حالت طبیعی افزایش داد، به منظور رعایت استاندارهای بهداشتی اتحادیه اروپا و کنترل عفونت،  کارتریج های یکبار مصرف برای دستگاه طراحی گردیده است. با توجه به ظریف بودن سوزنهای این دستگاه، درد حاصل از این کار به شدت کاهش یافته است و می توان به جرات ،کلمه پیگمنت بدون درد را بکار برد. شایان ذکر است رنگ های مورد استفاده با این دستگاه دارای دامنه گسترده و کاملاً طبیعی است و از نظر ایجاد حساسیت و آلرژی تست شده¬اند و تکنیک هاشور استفاده شده توسط این دستگاه بافتی ظریف و بی نظیر همانند بافت مو ایجاد میکند و در اکثر مواقع تشخیص مرز بین پیگمنت و ابروی خود فرد غیرممکن است.

نوشته شده توسط نیکا مهدوی

احتمالا شما هم خانم‌هایی را دیده‌اید که همیشه آراسته و آرایش کرده در همه‌جا حضور پیدا می‌کنند و شاید از خود پرسیده‌اید چگونه ممکن است یک خانم در آخر شب ظاهری مثل اول روز داشته باشد.اگر شما هم کمی کنجکاو بوده، در اینستاگرام و سایر شبکه‌های مجازی فعال باشید یا تراکت‌های تبلیغاتی آرایشگرها به دست‌تان رسیده باشد، حتما تبلیغات مربوط به آرایش دائم را دیده‌اید. بله، آرایش دائم یا میکروپیگمنتیشن! فرآیندی که طی آن رنگ‌ها به صورت طبیعی روی صورت شما می‌نشیند و شما را تبدیل به فردی می‌کند که ۲۴ ساعته آراسته‌اید و از هرگونه مواد آرایشی بی‌نیاز هستید.

روش میکروپیگمنتیشن چیست؟

انجام میکروپیگمنتیشن به سختی تلفظش نیست؛ روشی است مبتنی بر اصول علمی و پزشکی با استفاده از دستگاه‌های استاندارد و وسایل یک بار مصرف استریل که به کاربر (پیگمنتر) این امکان را می‌دهد که بنا به تقاضای مشتری، نسبت به ارائه یک آرایش دائمی ایمن اقدام کند؛ این کار فرآیند کاشت رنگدانه‌های زیست سازگار در عمق مشخصی از لایه پوست، با حداقل آسیب به بافت پوستی است. این تکنیک علاوه بر کاربردهای زیبایی در حوزه پزشکی نیز کاربرد وسیعی دارد.

آرایش دائم یا میکروپیگمنتیشن چیست؟

برخلاف تاتو که برای نقاشی کردن روی بدن استفاده می‌شود، میکروپیگمنتیشن برای بازسازی طبیعی، متعادل‌سازی و جلوه بخشیدن به چهره استفاده می‌شود که درنتیجه زیبایی بیشتر چهره در طولانی مدت را به ارمغان می‌آورد. با این اوصاف انجام چنین کاری آن هم به عنوان آرایش دائم عاقلانه است یا نه؟ آن‌طور که پیگمنتر یک مرکز زیبایی در منطقه سعات‌آباد تهران می‌گوید، این کار نسبت به تاتویی که به صورت سنتی انجام می‌شود، درد و خونریزی کمتری دارد و ماندگارتر است. آسیب کمتری به پوست وارد می‌کند و با تکرار ترمیم چند سال یک بار رنگ آن به قرمزی یا سبزی نمی‌زند.

از میکروپیگمنتیشن در حوزه آرایش چه استفاده‌هایی می‌شود؟

بهبود ظاهر پلک‌ها، اضافه کردن یا جایگزین کردن ابروها، بهبود خط لب، خط چشم دائمی، تقویت مژه برای مژه‌های کم پشت، قرینه‌سازی ابروها، لک‌های ماه گرفتگی، ناهنجاری‌های مویرگی خوش‌خیم، مخفی کردن قسمت‌های بی‌مو در بیماران دارای جای زخم روی فرق سر، بازسازی هاله سینه و آرایش چشم برای افرادی که به مواد آرایشی آلرژی دارند از مواردی است که می‌توان از میکروپیگمنتیشن کمک گرفت. در حوزه آرایش دائم برای موارد زیر می‌توان از این روش استفاده کرد:

• طراحی و قرینه‌سازی ابرو با تکنیک‌های مختلف به عنوان مثال هاشور ابرو، سایه ابرو و. . .

• خط چشم دائم پلک بالا یا خط مژه دائم پلک بالا، خط چشم پلک پایین، سایه چشم پلک بالا و پایین که در اصطلاح عموم به آن هاشور خط چشم یا هاشور مژه هم گفته می‌شود.

• میکروپیگمنتیشن رژلب و خط لب یا دراصطلاح هاشور رژلب جهت قرینه‌سازی لب یا حجیم‌سازی لب. گاهی از آن برای از بین بردن سفیدی بیش از حد لب‌ها هم استفاده می‌شود. با این روش می‌توان سیاهی دور لب‌های افراد را نیز از بین برد.

• کاربرد دیگر از بین بردن

جای بخیه، از بین بردن لک‌ها یا اسکارهای پوستی است. درواقع با این روش می‌توانیم دقیقا رنگ پوست مدل را ساخته و در قسمت‌هایی از پوست که از نظر رنگ ناهمگون است کار کنیم، به عنوان مثال برای از بین بردن ماه گرفتگی.

میکروپیگمنتیشن چه فرقی با تاتو دارد؟

میکروپیگمنتیشن روشی تقریبا مشابه تاتو به شکل سنتی دارد، با این تفاوت که در این روش، رنگ مانند دانه‌های مو و در جهت رویش موهای ابرو روی پوست می‌نشیند و تفاوت آن با تاتوهای قدیمی این است که دیگر یک کادر پررنگ و ناجور وجود ندارد، فقط تارهایی مانند مو با سوزن نازکی داخل ابرو کشیده می‌شوند که خیلی هم پررنگ و مشخص نیستند بلکه رنگی طبیعی دارند. تفاوت پیگمنت با تاتو در روش اجرای آن، همچنین بدون درد و خونریزی بودن آن است که درنتیجه التهاب کمتری در افراد ایجاد می‌کند.

در گذشته فردی که تاتو انجام می‌داد ممکن بود تا مدت‌ها از فعالیت‌های روزانه خود دور شود یا نتواند در اجتماع ظاهر شود ولی در این روش، بسته به نوع پوست و ویژگی‌های بدن افراد، التهاب و زخم بسیار کم است. در پیگمنت به دلیل استفاده از کارتریج‌های یکبار مصرف و رنگ‌های تست شده، ایمنی و بهداشت کار بسیار بالا و خطر انتقال بیماری بسیار کم است. باتوجه به ظریف بودن سوزن‌های این دستگاه، درد حاصل از این کار به‌شدت کاهش یافته است و می‌توان به جرات، کلمه پیگمنت بدون درد را به کار برد.

کجا برویم؟

برای انجام میکرو‌پیگمنتیشن باید به مراکز آرایشی مجاز که هم دوره‌های آموزشی لازم را گذرانده‌اند و هم دستگاه‌های پیشرفته دارند، مراجعه کنید. احتمالا پیامک این مراکز یا آگهی آنها را در صفحات اینترنت و جاهای دیگر مشاهده کرده‌اید. فقط به خاطر داشته باشید که میکروپیگمنتیشن را به شرط سلامت و ایمنی انجام دهید و برای زیباتر شدن تن به هر کاری ندهید. حتما از پیگمنتر خود بخواهید گواهی آموزشی خود را به شما نشان دهد و از مجاز بودن رنگ و دستگاهی که استفاده می‌کند و گواهی وزارت بهداشت او مطمئن شوید.

پزشکان چه می‌گویند؟

همان‌طور که گفتیم میکروپیگمنتیشن در حوزه پزشکی کاربرد فراوانی دارد اما کاربرد آن به شکل گسترده و به عنوان یک فرآیند زیبایی موضوعی است که باید به آن توجه کرد.  امروزه در کاربرد های پزشکی  از اصطلاح میکروپیگمنتیشن یا درماتوگرافی به جای عنوان تاتو استفاده می‌شود.از این روش برای درمان ضایعات پوستی، اسکارها، سوختگی، ترمیم ابرو، علامت‌گذاری در آندوسکوپی‌ها، میکروپیگمنتیشن قرنیه، درمان ضایعات پوستی با منشاء ویروسی و. . . بهره می برند.در کشورهای پیشرفته، پزشکان متخصص پوست و جراحان پلاستیک به عنوان آخرین مرحله درمان از آن استفاده می‌کنند، به‌طور مثال پس از جراحی پلاستیک جهت درمان لب شکری؛رنگ سرخ لب و رنگ پوست با هم آمیخته می‌شوند زیرا هنوز لب فرم و شکل طبیعی خود را به دست نیاورده و تنها راه باز گرداندن رنگ طبیعی از طریق میکروپیگمنتیشن است.

دکتر رویا معصومی‌راد، متخصص پوست، مو و زیبایی در مورد انجام میکروپیگمنتیشن به‌عنوان آرایش دائم می‌گوید: در این روش، پیگمنت یا رنگدانه پوست تخریب نمی‌شود، خطر ابتلا به بیماری کمتر است و تا ۵۰درصد موارد آسیب‌رسانی کمتری نسبت به تاتوی سنتی دارد اما توجه داشته باشید که در حالت کلی پزشکان این‌گونه فعالیت‌ها را توصیه نمی‌کنند.

می‌خواهم زیبا بمانم!

همانطور که خودتان هم می‌دانید زیبا شدن به این شیوه خالی از درد و نگرانی نیست. پوست یکی از حساس‌ترین عضوهای بدن است که به صورت عادی هم مراقبت‌های خاص خود را می‌طلبد و اگر قصد انجام میکروپیگمنتیشن را دارید، باید توصیه پزشکان را جدی بگیرید:

دستگاه‌ها، رنگ‌ها و ملزومات مصرفی مورد استفاده باید براساس اصول پزشکی تهیه و تولید شده باشند، در غیر این صورت استفاده از وسایل غیراستاندارد می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری برای آرایشگر و مشتری به همراه داشته باشد. پیگمنتر باید دوره‌های آموزشی میکروپیگمنتیشن، تکنیک‌های انجام کار، اصول زیبایی شناختی و طراحی چهره را گذرانده باشد؛ در غیر این صورت به دلیل دائمی بودن آرایش ممکن است خواست مشتری تامین نشود و باعث ایجاد بحران‌های روحی و روانی در فرد شود.

ماهنامه سیب سبز


خط مژه دایم و خط چشم دایم و رژ لب دایم با دستگاههای میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن لب یا هاشور رژلب


خانم نیکا مهدوی

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره09397890078 تماس حاصل نمایید.

یکی از موارد پرطرفدار میکروپیگمنتیشن، کار بر روی چشم و لب می باشد، در روش میکروپیگمنتیشن به دلیل ایمن بودن دستگاه کار بر روی چشم با اطمینان بیشتری انجام می شود و نیز به دلیل عمق کمتر کاشت رنگ، مشتریان درد کمتری را نسبت به تاتوی قدیمی دارند و زخم و خونریزی نداشته و تنها یک ورم 1 تا 2 روزه و یک پر رنگی 3 تا 7 روزه دارند.

ماندگاری رنگ بر روی چشم و لب از ماندگاری رنگ بر روی ابرو بیشتر است و معمولا نیاز به ترمیم اولیه در کارهای چشم و لب کمتر است.

تاتو رژلب

در کار بر روی لب می توان دو روش خط لب دایم و رژ لب دایم را اجرا کرد که رژ لب بیشتر مورد استقبال کسانی قرار می گیرد که لب های کوچک دارند و یا می خواهند فرم و شکل و یا رنگ لب را تغییر دهند و خط لب معمولا به کسانی پیشنهاد می شود که لبهای خوش فرمی دارند و فقط می خواهند لبها کمی رنگ بگیرد و خط دار شود.

در کار بر روی چشم می توان خط مژه، خط چشم و هاشور مژه انجام داد. خط مژه باعث می شود مژه ها پرتر و پررنگتر نشان داده شود؛ هاشور مژه برای زیر چشم کاربرد دارد و در صورت نیاز به افراد  پیشنهاد می شود و خط چشم هم بستگی به سلیقه و نیاز افراد در مدل های مختلف قابل اجرا است و از طریق خط چشم می توان خیلی از ایرادات چشم ها مانند افتادگی چشم را اصلاح کرد.

تاتو خط چشم

تاتو خط چشم

 

به طور کلی کار با دستگاههای میکروپیگمنتیشن بر روی چشم و لب نسبت به دستگاههای تاتو ایمن تر است و از طرفی در صورتی که نیاز به پاک کردن و تغییر باشد با دستگاههای میکروپیگمنتیشن، این کار راحتتر انجام می شود.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره09397890078 تماس حاصل نمایید.

میکروپیگمنتیشن دوشنبه 05 آبان 1393 - 00:03:12

 

مراقبت های قبل و بعد از تاتو یا میکروپیگمنتیشن

 

برگرفته از کتاب فنون آرایش دائم صورت

نویسنده سرکار خانم مهدیه کابلی

جهت مشاوره و ارتباط با خانم مهدیه کابلی با شماره 09371086393 تماس حاصل نمایید.

مراقبت های قبل و بعد از تاتو یا میکروپیگمنتیشن سرکارخانم کابلی  درس رشته میکروپیگمنتیشن و موسس شرکت آرمان سلامت آسیا

 

 

مراقبت های قبل از کار میکروپیگمنتیشن:

عدم مصرف مشتقات کافئینی

قرار نگرفتن در مقابل اشعه uv

انجام ندادن لایه برداری و میکرودرم

پرهیز از داروهای تحریکی پوست

استفاده از داروی مناسب جهت پیشگیری از تبخال(آسیکلوویر)

مراقبت بعد از کار میکروپیگمنتیشن

استفاده از کرم یا پماد ویتامین A و بتامتازون پس از کار   

برای پوست چرب روزی یکبار

برای پوست خشک روزی سه بار

برای پوست نرمال روزی دو بار

در صورت داشتن التهاب یا درد موضع کار شده از بتامتازون روزی یکبار استفاده شود

پرهیز از رفتن در استخر و سونا

قرار نگرفتن در مقابل نور شدید آفتاب

انجام ندادن درمان های پوستی

پرهیز از مصرف لوازم آرایشی(کرم پودر،پنکیک،ریمل،رژلب)تا خوب شدن محل زخم که معمولا 7 روز زمان می برد

پرهیز از خاراندن و یا کندن پوسته های ایجاد شده بعد از میکروپیگمنتیشن یا تاتو ایمن

رعایت نکردن تمام این موارد دوام میکروپیگمنتیشن را کاهش می دهد.

جهت مشاوره و ارتباط با خانم مهدیه کابلی با شماره 09371086393 تماس حاصل نمایید.



دانلود فیلم فیلم آموزش هاشور مژه- تاتو خط چشم

فیلم آموزش هاشور مژه- تاتو خط چشم مدت زمان :06:53
دانلود (جهت نمایش در کامپیوتر - فرمت flv)

دانلود نسخه موبایل و تبلت (mp4)
توضیحات: توسط سرکار خانم علیپور، مدیریت مرکز تخصصی میکروپیگمنتشن نرگس تماس با مرکز میکروپیگمنتیشن نرگس 22370796, 09122268648 ///////////////////////////////////////////////////////////////////////
دانلود فیلم آموزش میکروپیگمنتیشن رژلب -تاتو ایمن

آموزش میکروپیگمنتیشن رژلب -تاتو ایمن مدت زمان :05:56
دانلود (جهت نمایش در کامپیوتر - فرمت flv)

دانلود نسخه موبایل و تبلت (mp4)
توضیحات: در این فیلم سرکار خانم کابلی کارشناس میکروپیگمنتیشن آموزش نحوه تاتو رژلب را آموزش می دهند.میکروپیگمنتیشن یا تاتو ایمن رژلب کمک به قرینه سازی،حجم دهی لبهانیز می کند. جهت مشاوره و شرکت در کلاسهای آموزشی با شماره 09371086393 تماس حاصل نمایید. ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
میکروپیگمنتیشن لب-خانم نیکا مهدوی دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 - 11:08:15

آلبوم تصاویر میکروپیگمنتیشن لب خانم نیکا مهدوی

هرگونه کپی برداری از تصاویر پیگرد قانونی دارد.

مدل و اندازه و قرینه بودن لبها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی صورت دارد.نا متعادل بودن لب بالا و پایین و یا سفیدی بیش از حد لبها و یا حتی بر عکس تیرگی لبها تاثیر منفی در زیبایی صورت دارد.

یکی از کاربرد های میکروپیگمنتیشن آرایش لب است.از قدیم تاتو خط لب را داشته ایم اما میکروپیگمنتیشن لب ها سبکی لایت تر و طبیعی تر از آرایش دائم رژلب و یا خط لب را برای ما به ارمغان آورده .

در تاتو خط لب و رژلب (میکروپیگمنتیشن)تنوع رنگها بسیار زیاد تر شده و بیشتر هدف اصلاح ظاهر لب ها به گونه ای طبیعی است.

میکروپیگمنتیشن لب-خانم نیکا مهدوی-تاتو لب -آرایش دائم لب

 میکروپیگمنتیشن لب-خانم نیکا مهدوی -آرایش دائم لب -تاتو لب-

تاتو رژلب و خط لب 

میکروپیگمنتیشن لب-خانم نیکا مهدوی-آرایش دائم لب-تاتو لب

تاتو رژلب و خط لب -میکروپیگمنتیشن

 

میکروپیگمنتیشن لب-خانم نیکا مهدوی-تاتو لب -آرایش دائم لب

تاتو رژلب و خط لب -میکروپیگمنتیشن

جهت ارتباط با مرکز میکروپیگمنتیشن نیکا کلیک کنید.

22695092-22247790







مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5199
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 343
  • بازدید امروز : 2,301
  • باردید دیروز : 7,944
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,301
  • بازدید ماه : 106,087
  • بازدید سال : 580,598
  • بازدید کلی : 4,454,265