loading...
پاتوق سرگرمی تفریحی اجتماعی
fun بازدید : 95 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)
اموزش حرفه ای فتوشاپ اموزش حرفه ای بازی تخته نرد اموزش حرفه ای مخ زدن دختر اموزش حرفه ای شطرنج اموزش حرفه ای هک اموزش حرفه ای تخته نرد اموزش حرفه ای عکاسی اموزش حرفه ای روتوش عکس اموزش حرفه ای کامپیوتر اموزش حرفه ای فوتبال اموزش اینترنت ماهواره ای اموزش روبیک اینه ای اموزش ایروبیک حرفه ای اموزش حرفه ای اینترنت اموزش برداشتن ای سی ابرو برداشتن حرفه ای روشهای برداشتن ابروی دخترانه قیچی کردن ابرو برداشتن ابروی اقایان تاج ابرو شانه کردن ابرو تاتو کردن ابرو ریزش ابرو تیغ زدن ابرو برداشتن ابرو توسط ارایشگر خودارایی برداشتن ابرو اولین بار تمیز کردن ابرو برداشتن ابرو با لیزر آموزش برداشتن ابرو همراه با تصاوير طرز برداشتن ابرو چگونگی برداشتن ابرو اموزش تصویری برداشتن ابرو روش برداشتن ابرو طریقه برداشتن ابرو قدم به قدم برداشتن ابرو
جمعه 9 خرداد 1393 نویسنده: پریسا نجفی | نوع مطلب :مد و زیبایی ،آرایشی ،اموزش حرفه ای برداشتن ابرو با سانیا ووستاج

سانیا ووستاج ، از جمله ابروکارهای مشهور دنیا است که تاکنون مشتری های مشهوری از جمله ریحانا و شاهزاده خانم های سعودی را داشته است.

اموزش حرفه ای برداشتن ابرو با سانیا ووستاج

آموزش برداشتن ابرو به صورت حرفه ای

از نظر سانیا ابروهای پر بسیار زیبا هستند و ظاهر خوبی دارند ولی وی می گوید کسانی که ابروهای پرپشتی نیز ندارند می توانند با پیگیری چند مرحله به فرم دلخواه ابرو برسند و با آرایش ابرو به آنها عمق بیشتر داده و جاهای خالی را بپوشانند.

 وی چند ترفند و نکات استفاده از موچین و مداد را در آرایش ابرو توضیح داده است: خوب شروع کنیداموزش حرفه ای برداشتن ابرو با سانیا ووستاج

آموزش برداشتن ابرو به صورت حرفه ای

شکلی که می خواهید به ابرو بدهید، پیش از برداشتن در ذهن تجسم کنید.  سانیا در این باره می گوید:”سر ابرو باید هم ردیف با استخوان بالای بینی باشد.”

به خود راهنما بدهیداموزش حرفه ای برداشتن ابرو با سانیا ووستاج

آموزش برداشتن ابرو به صورت حرفه ای

پیش از ابرو برداشتن، آن را با مداد پر کنید. به گفته سانیا: “با این کار، ابرو را زیادی برنمی دارید” وی با استفاده از مداد اریب خود به صورت زاویه عمودی از سر ابرو که پهن شده و رفته رفته باریک تر می شود خطی می کشد. او می گوید:”کمان ابرو باید در نقطه سه چهارم مسیر برگشت از استخوان بینی باشد. از آنجا دم ابرو باید باریک تر شود و زاویه چشم را دنبال کند.”

به بالا شانه کنیداموزش حرفه ای برداشتن ابرو با سانیا ووستاج

آموزش برداشتن ابرو به صورت حرفه ای

 پس از کشیدن شکل دلخواه ابرو، با استفاده از قلمی همانند قلم ریمل، موهای ابرو را برای حجم بیشتر به بالا شانه بزنید.

 موهای زائد را با موچین برداریداموزش حرفه ای برداشتن ابرو با سانیا ووستاج

آموزش برداشتن ابرو به صورت حرفه ای

 پس از پرکردن و شانه کردن ابرو، موهای زائد اطراف را با موچین سرکج بردارید. اگر تازه کار هستید تنها موهای زیر ابرو را بردارید و به بالای آن دست نزنید. این ابروکار ماهر می گوید:”اگر به صورت اتفاقی مویی اشتباهی از کمان بردارید، ابرو را به جای آنکه به بالا گرایش دهید، افتاده نشان خواهید داد.” او همچنین توصیه می کند که مرتب از آینه فاصله بگیرید و خود را نگاه کنید تا دید کلی تر و وسیع تری داشته باشید و گرنه شکل اصلی فرم دهی ابرو فراموش می شود.

وقتی از این خانم درمورد وکس و یا بند انداختن ابرو سوال شد، وی چندان این روش ها را نمی پسندد. او در این باره گفت:”این روش ها پوست حساس محدوده پلک را کشیده و آزار می دهد   وی علاوه بر این سطح دقت آنها نسبت به موچین بسیار کمتر است.”

 فضای باز را ببینیداموزش حرفه ای برداشتن ابرو با سانیا ووستاج

آموزش برداشتن ابرو به صورت حرفه ای

 سانیا در حالی که موچینش را جلو ابر و در زیر کمان زیرین قرار داده تا نشان دهد کدام نقطه خالی است، می گوید:”قسمت زیرین ابرو یکی از حساس ترین نقاط برای پر کردن است.”

 جای خالی را پر کنیداموزش حرفه ای برداشتن ابرو با سانیا ووستاج

آموزش برداشتن ابرو به صورت حرفه ای

با استفاده از مداد فضای خالی کوچک کمان زیر ابرو را بپوشانید.

 موهای اضافی را قیچی کنیداموزش حرفه ای برداشتن ابرو با سانیا ووستاج

آموزش برداشتن ابرو به صورت حرفه ای

 سانیا درباره قیچی کردن ابرو می گوید:”مگر اینکه واقعا مجبور باشید، قیچی کنید. ابروهای پَر مانند زیبا هستند، هرچه بیشتر قیچی شوند، موهای زخیم تری رشد می کند. برخی اوقات کمی قیچی خوب است، برای آنکه متوجه شوید چه مقدار را باید قیچی کنید می توانید از برسی همانند سر ریمل استفاده کنید، با برس موها را به سمت بالا و در مسیر ابرو شانه کنید. اگر موهایی به صورت قابل توجه بلندتر از بقیه بود، لبه های آن را به آرامی قیچی کنید “

مراحل را دوباره تکرار کنیداموزش حرفه ای برداشتن ابرو با سانیا ووستاج

آموزش برداشتن ابرو به صورت حرفه ای

 پس از انجام دادن هرگونه کار با موچین، قیچی، مداد و… ، دوباره بازگردید و همین مراحل را روی ابروی دیگر پیاده کنید.

تاثیر آینه واراموزش حرفه ای برداشتن ابرو با سانیا ووستاج

آموزش برداشتن ابرو به صورت حرفه ای

تمام تکنیک های گفته شده را روی ابروی دوم تکرار کرده و در نظر داشته باشید که دو ابرو باید قرینه هم باشند، به این منظور باید بالای کمان هر دو ابرو در یک نقطه قرار گرفته باشد.

پودر را فراموش نکنیداموزش حرفه ای برداشتن ابرو با سانیا ووستاج

آموزش برداشتن ابرو به صورت حرفه ای

 به محض اتمام کار، کمی پودر مات بالای کمان ابروها بپاشید تا مداد ابرو را بیشتر روی ابرو بنشاند. این کار باعث می شود پودر رطوبت و چربی های طبیعی روی پوست را جذب کرده و آرایش ابرو تازه تر و بیشتر روی آن باقی بماند.



اموزش حرفه ای برداشتن ابرو با سانیا ووستاج

   


برچسب ها: آموزش برداشتن ابرو به صورت حرفه ای ، آرایش ابرو ، اصلاح ابرو ، برداشتن ابرو ، مدل ابرو ، مدل اصلاح ابرو ، سانیا ووستاج ،
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5199
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 343
  • بازدید امروز : 1,092
  • باردید دیروز : 7,944
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,092
  • بازدید ماه : 104,878
  • بازدید سال : 579,389
  • بازدید کلی : 4,453,056